torsdag, februari 3

YAY!


Hurra jag är tillbaka! Nej men jag har haft strul med min minneskortläsare men insåg efter uppmuntran/upprördhet från min enda läsare att jag ju kan använda sladd. Sagt och gjort så letade jag upp en sladd hemma (trodde inte jag hade en ens). Så nu är jag tillbaka helt enkelt.


Dagens beröm får Valio för sin chokladdryck. Den inhandlades efter en tur till IKEA och smakar kanongott. trevligt att vi mobbade laktosintoleranta kan köpa nåt och dricka direkt eller ta med på en picnic, ja ni fattar. Annars är man van att behöva fixa lite extra för att få det man vill ha. Ett bra exempel är kvarg som nu äntligen finns som laktosfri, andra kanske känner det under namnet Kesella. Vill man då ha vanilj, jordgubb eller någon annan trevlig smak får man vacker smaksätta själv. Ja det blev kanske ett lite utlägg men sammanfattningsvis: Chokladmjölk - Jag gillart! (Och bilden har jag lånat av Valio...tack!)



1 kommentar:

  1. Hej Kim, jag arbetar på Valio och ansvarar för de laktosfria produkterna. Det är jättekul att du gillar vår laktosfri chokladmjölk och kvarg. Låt oss gärna veta om du saknar något mer i vårt sortiment. Ha det gott! Hälsningar, Paulina på Valio

    SvaraRadera