tisdag, februari 8

Tips från coachen!

Sugen på ett mellanmål? Prova det jag smaskade i mig i dag: Ananaschips! Gjord på ananas (så klart) med en skvätt solrosolja, helt inom rimliga gränser för att få kallas ett nyttigt mellanmål. Jag gillart så mycket! Påsen rymmer 40 g och är producerad av lantchips.

Hade tänkt slänga upp en fräsch bild men jag hetsade i mig min påse på gymmet och fick inte med mig skräpet hem, vilket inte är jättförvånande. Finns även äppelchips som jag testade under en tentapluggperiod. Helt ok men jag tyckte att det var lite sura i smaken för att få toppbetyg.

Efter en snabbtitt på lantchips hemsida så kan jag även meddela att det även finns chips gjorda på rödbetor och palsternacka och en påse med någon form av blandning. Om du har provat så hör gärna av dig, jag har nämligen inte sett dessa i butik. Ät väl.

1 kommentar:

  1. Härligt! Det måste jag testa! Har dock inte sett några på Priso så jag får bege mig till en mer exklusiv mataffär!

    Kul att du är tillbaka i bloggen!

    SvaraRadera