onsdag, april 13

Glömde Litauen!

Jag glömde ju nämna att jag varit i Litauen närmare bestämt Kaunas. Detta är det fina konstverket som jag skapade med mina förtärabara fynd därifrån. Vi har två olika sorters te varav en ska vara" good for nice skin"... ja varför inte. Den andra innehöll mest en massa kryddor som jag typ kände igen, även fall det var skrivet på litauiska. Sedan har vi ingefärskakor med en hel del hetta. Eftersmaken var icke att leka med men jag gillart. Har ju en förkärlek för ingefära, sen är det himla fint för lilla maggen. Den oidentifierabara klumpen är en nöt och frukt kaka typ...jag tyckte den påminde lite om biscotti och innehöll russin, sesam, linfrö, solrosfrö, havregryn, mjöl och jag tyckte jag kände en hint av kokos. Väldigt väldigt god iaf. Försöker klura ut receptet men har lagt det lite på is för allt plugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar